петак, 25. јануар 2013.

KNJIGA O SRECI - Silven Rudez

- beleske iz knjige -

Prva osobina koju treba imati jeste poverenje u sebe. Uspehu predstoji kao bitan uslov verovanje u svoju zvezdu i pouzdano gledanje u buducnost, jer buducnost vam duguje sva zadovoljstva koja zivot cuva za svoje izabranike.

Ponavljajte svaki dan, svaki cas, nastojavajuci svesno nad svojom tvrdnjom:
Ja sam covek, dakle bice svesno i sposobno da pronikne i resi sva pitanja; ja razlikujem dobro od zla, istinu od lazi; ja shvatam lepotu; moj razum prostran je i bistar koliko i kod ljudi koji su oko mene, moja pamet im ne popusta; ja imam dovoljno pobuda i ostroumlja za valjano rukovanje svojim stvarima; dakle, ne treba mi nikakav gospodar, i ja mogu s uspehom da se borim protiv onih koji bi hteli da potcine moj trud i da se njim posluze u svoju korist.
Pominjite se cesto ovih reci, ne ustupajte od njih nikada i ubedjujte sebe o svojoj vrednosti.

"Cilj kome se tezi ujedno je i magnet koji privlaci volju."

Da bismo stekli volju, dovoljno je samo da se cvrsto resimo. Recite: "Hocu da imam volju, volja lomi sve prepreke... i imacu tu nesalomivu volju."

Primenite autosugestiju:
Imam volju,
ucinicu sve sto mi volja zapovedi.
Necu napustiti nijednu od svojih odluka.
Dovrsicu sve sto sam zapoceo, 
da bih ostao pokoran svojoj volji.
Volja ce mi doneti uspeh.

Izbegnite brige, odagnajte iz svog duha uobrazenja, strah i strepnje, koje su u najvecoj vecini slucajeva neopravdano preterane i precrnjene. Zivot je samo za radosti, on je grubo tkivo izatkano na zlatnim nitima. Gorcine i razocaranja primajte kao filozof, pognite glavu pomirljivo i sacekajte dok mine bura. Sutra ce vec biti bolje, sutra to je buducnost, to je nada, to je cvet procvetao u trnju, to je povraceni osmeh!

Uvek treba da tezimo sto izvesnijem ostvarenju svega dobrog, ako hocemo da otmemo od zivota ono sto je u njemu najbolje, da budemo srecni i da stvaramo srecne ovde dole na zemlji.

Zahtevajte pa cete zadobiti! Vi ste kovac svoje srece, vi ste sami sebi usud!



Нема коментара:

Постави коментар