петак, 11. јануар 2013.

Uvek kazite "JA MOGU"
SMEJTE SE - smeh podstice lucenje endorfina
                       smeh je uteha i lek i smanjuje napetost
PRONADJITE SRECU U MALIM STVARIMA
OPTIMIZAM - optimizam je nacin zivota
                          zapocnite dan optimistickim ocekivanjima i na vase akcije usledice pozitivne reakcije
CESTO NIJE VAZNO SAMO ONO STO MOZEMO NEGO I ONO STO MISLIMO DA MOZEMO

Umesto "Ja sam gubitnik i ne mogu da uradim ovo" recite sebi "OVO NECE BITI LAKO ALI JA TO MORAM DA URADIM I DACU SVE OD SEBE"

NASMEJTE SE: CAK I KAD NEMATE RAZLOGA ZA TO
SLUSAJTE SVOJ UNUTRASNJI DIJALOG: AKO CUJETE NEGATIVNE MISLI, RAZMISLITE O POZITIVNOJ STRANI STVARI
FOKUSIRAJTE SE NA ONO STO VEC IMATE, MISLITE O TOME I OSETITE ZAHVALNOST

Reci su ono sto mislite - reci su vase aktivne misli

Umesto 'Imam veliki problem" recite "Predstoji mi veliki izazov"

Afirmacije:
JA VERUJEM U SEBE
JA MOGU DA OSTVARIM SVE STO ZELIM
VOLIM SEBE, CENIM SEBE I ZASLUZUJEM SVU LJUBAV OVOG SVETA
VOLIM SEBE I UZIVAM DA BUDEM ONO STO JESAM
UVEK IMAM I I VISE NEGO DOVOLJNO NOVCA ZA SVE MOJE POTREBE I ZELJE, DA ZIVIM ZIVOT KAKAV ZELIM, DA ULAZEM I DA STEDIM

Afirmacije za uspeh su afirmacije koje cete ponavljati svakodnevno, pripremajuci um da prihvati realnost vaseg uspeha
Afirmacija za uspeh  -  SVE ONO STO RADIM VODI ME KA USPEHU



Univerzum shvata tvoje reci bukvalno i daje ti upravo ono sto govoris  -  zato uvek govoris afirmacije u sadasnjem vremenu - JA IMAM...  -  odrzavaj radosnu mentalnu atmosferu - lakse je misliti pozitivne afirmacije kada se osecas dobro

Afirmacija za bilo koji problem koji imas:
SVE JE U REDU, SVE SE ODVIJA U MOJU NAJVECU KORIST, IZ OVOG ISKUSTVA SAMO CE DOBRO PROIZICI I JA SAM BEZBEDNA

Sto vise ponavljate afirmacije, u sebi ili naglas, utoliko ce se one brze utisnuti u vasu podsvest - vas glavni cilj upravo i jeste da ubedite svoju podsvest da je istina ono sto svojim afirmacijama ponavljate

Kako bi vase afirmacije zaista imale efekta, vazno je da ih govorite sa punom paznjom i mnogo emocija - unesite u njih verovanje da su vec istinite, radujte im se iz same unutrasnjosti vaseg bica  -  ako u njih ni vi sami ne verujete, necete ubediti ni svoju podsvest

Afirmacije, uz vizualizaciju, stvaraju cvrstu i jasnu sliku zivota kakav zelimo - nasa podsvest ce to upiti i to se onda manifestuje kao nasa stvarnost i sadasnjost  -  bez obzira kakva je vasa trenutna stvarnost izgovarajte vase afirmacije kao da sada zivite zivot kakav zelite - izgovarajte ih kao da vec imate ono sto zelite


POZITIVAN STAV znaci:

  • pozitvno i konstruktivno razmisljanje
  • iscekivanje uspeha i nikad se ne predavati
  • optimizam i inspirisanost
  • motivacija da se postignu ciljevi
  • izabrati da budemo srecni
  • verovati u sebe i svoje sposobnosti
  • traziti resenja i zapaziti mogucnosti



Нема коментара:

Постави коментар