недеља, 13. јануар 2013.

"Ono sto smo danas proizilazi iz nasih misli od juce, a nase sadasnje misli grade nas sutrasnji zivot. Nas je zivot kreacija nasih sopstvenih misli." Buda

"Svi su cvetovi buducnosti u semenu sadasnjosti..." Lao Ce

"U ono sto verujes, to i postoji." M. Gorki

"Vera je cvrsto ocekivanje onoga cemu se nadamo i dokazivanje onoga sto ne vidimo." Novi zavet

"Stvarnost je uglavnom samo ono sto mi resimo da jeste." Antoni de Melo

"U neke stvari moramo verovati da bismo ih videli." R. Hodzson

"Mi smo ono sto mislimo. Sve sto mi jesmo izvire iz nasih misli. Svojim mislima menjamo svet." Buda

"Uvek sam mislio da su ljudski postupci najbolji tumaci njihovih misli." Dz. Lok

"Zivot covekov je onakav kakvim ga oblikuju njegove misli." M. Aurelije

"Covek koji veruje da moze, verovatno je u pravu, kao i onaj koji misli da ne moze." Kreng

"Covek je ono u sta veruje." Cehov

"Mi postajemo ono sto mislimo." Najtingdejl






Нема коментара:

Постави коментар